Odzież firmowa z logotypem

Posted on

Odzież firmowa

Odzież firmowa

Zakup gadżetów reklamowych wiąże się z tym, że musimy przemyśleć kwestię nie tylko wyboru ich rodzaju czy też koloru, ale również tego, co zamierzamy za ich pomocą reklamować. Czy będzie to zwykły napis, logo firmy czy też obie rzeczy. Nie inaczej jest ze wszelkiego typu koszulkami, a sam design może wpłynąć na to, czy klienci lub pracownicy będą chcieli je nosić czy też rzucą na samo dno szafy i już nigdy jej nie wyjmą. Wiadomo, że ta druga kwestia nie może wchodzić w grę. Jak więc skutecznie zaprojektować koszulkę?

Odzież firmowa ma to do siebie, że posiada stosunkowo sporą powierzchnię. W tym przypadku skupimy się na samych okryciach górnych części ciała, a więc wszelkiego rodzaju koszulkach, polarach, bluzach z kapturem czy też kurtkach. Tak, sklepy tworzące gadżety reklamowe, również posiadają tak ogromne pole do wyboru w podkategorii odzież firmowa.

Na początek powinniśmy się zastanowić nad wyborem koloru garderoby. Warto, aby była choć trochę związana z naszą firmą. Uświadomimy to sobie, patrząc na gadżety reklamowe największych konsorcjów – ubrania Coca-Coli czy Ferrari są czerwone, natomiast sieci komórkowej Play biało-fioletowe. Jeśli więc w naszym logo dominuje błękit, postarajmy się o niebieską garderobę.

Odzież firmowa może być obłożona za pomocą loga – wtedy jednak postarajmy się, aby nie miało koloru samej koszulki, a także napisu lub nazwy strony internetowej. Sam logotyp najlepiej prezentuje się z przodu, po lewej stronie klatki piersiowej. Tak się już przyjęło, że wszelkie marki reklamują się głównie na tej stronie i warto to podciągnąć także pod naszą firmę. Oczywiście odzież promocyjna również jest produkowana przez jakąś sieć, ale wtedy jej nazwa występuje tylko na wewnętrznej metce.

Ponadto ciekawym miejscem są plecy. Na ich całej szerokości można umieścić pełną nazwę przedsiębiorstwa wraz z logo, sloganem reklamowym albo pełnym adresem internetowym. Pamiętajmy jednak, aby ta strona rzeczywiście istniała i była stosunkowo często aktualizowana. Oczywiście zawsze można się wymknąć ze szponów standaryzacji i zrobić coś po swojemu.

Tags: , ,